ראש מועצת בית אל: "ראיתי יריות, קיבלתי חיים במתנה"

    אסתי פלד No Comments on ראש מועצת בית אל: "ראיתי יריות, קיבלתי חיים במתנה"

    ראש מועצת בית אל שי אלון שנסע ברכב מאחורי הנערים יגל והלל הי"ד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "שמעתי חמישה עשר קליעים לכיווני, לא חלפו כמה שניות והרכב של הלל ויגל נכנס בי מאחורה. הנהג היה שמוט" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת בית אל שי אלון, נסע ברכב מאחורי שני הנערים יגל והלל הי"ד שנרצחו בפיגוע הקשה היום בצהריים בחווארה. בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית הוא סיפר: "האזור הזה הוא לא נעים, יש שם תמיד מבטים קשים מאוד, אין דרך אחרת לעבור ליישובים. שמעתי חמישה עשר קליעים לכיווני, לא חלפו כמה שניות והרכב של הלל ויגל נכנס בי מאחורה. הנהג היה שמוט, הפעלתי צ'קלקות ונסעתי לכוחות הצבא. אמרתי להם שהיה פיגוע".

    "זה אירוע שילווה אותי עד סוף חיי. אני מודה להשם שנתן לי את חיי במתנה. צריך לעשות מעבר למה שעושים עכשיו, טרור אי אפשר לנצח במאה אחוז, אבל יש אלפי נשקים אצל גורמים עוינים ואצל הרשות הפלסטינית. מדינת ישראל מדברת היום על החזרת התיאום איתם" הוסיף.

    "אני לא מאמין שכוחות עוינים ישמרו על ביטחון התושבים שלנו. אני אעשה את הכל, ככל שביכולתי לבוא לשר הביטחון ולראשי המדינה לומר להם שצריך לשנות את כללי המשחק. צריך להקים מחסומים נושמים, ולפקח יותר, אנחנו צריכים לאסוף את הנשקים, הם לא צריכים שום סיבה לייצר כאוס ובלאגן".

    האזינו לריאיון:

     



    0 תגובות